Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ankara’nın başkent oluşunun yıldönümünde sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Milli mücadele vurgusu yapan Erdoğan şu ifadelere yer verdi:
‘TÜM ŞEHİTLERİMİZİ YÂD EDİYORUM’
“Türkiye devlet görevlisi Millî Mücadele’mizin sevk ve idare merkezi, Cumhuriyetimizin kuruluşunda tarihî önemi haiz Ankara’mızın başkent ilan edilişinin yıl dönümünü tebrik ediyorum.
Bu anlamlı günde Gazi Mustafa Kemal ve silah arkadaşlarını, tüm şehit ve gazilerimizi şükranla yâd ediyorum.” Millî Mücadele’mizin sevk ve idare merkezi, Cumhuriyetimizin kuruluşunda tarihî önemi haiz Ankara’mızın başkent ilan edilişinin yıl dönümünü tebrik ediyorum. Bu anlamlı günde Gazi Mustafa Kemal ve silah arkadaşlarını, tüm şehit ve gazilerimizi şükranla yâd ediyorum.
GÜNDEM
20 Mayıs 2026EKONOMİ
20 Mayıs 2026TEKNOLOJİ
20 Mayıs 2026SPOR
20 Mayıs 2026SPOR
20 Mayıs 2026SPOR
20 Mayıs 2026OTOMOBİL
20 Mayıs 2026
1
Ekrem İmamoğlu ve Derya Çayırgan
78330 kez okundu
2
Kahramanmaraş’ta 4,7 büyüklüğünde deprem
54675 kez okundu
3
Komandolar orman yangınlarına karşı teyakkuzda: Yeşil doğanın canlıları onlara emanet
5322 kez okundu
4
‘Zoom’ toplantısına katılan Özgür Özel İmamoğlu’nu da sattı
4300 kez okundu
5
Baraj doluluk oranlarında son durum: 9 Mart barajlardaki doluluk oranı ne kadar, yüzde kaç?
2519 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.