
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank Meclis’te basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
Bakan Varank yerli otomobille ilgili gelişmeleri aktardı.
Yerli otomobile büyük ilgi olduğunun altını çizen Bakan Varank, 10 farklı ülkeden bayilikle ilgili kendisine talep geldiğini söyledi:
“Körfez ülkelerinden, Orta Asya ve Almanya’dan bu araca bayilik yapmak isteyenler var.”
Yerli otomobilin fiyatı da merak konusu. Bakan sınıfında rekabetçi bir fiyatla otomobilin piyasaya çıkacağını belirtti.
Yerli otomobilin piyasaya çıktığında şarj istasyonları başta olmak üzere alt yapının hazır hale getirileceğini de aktardı.
GÜNDEM
20 Mayıs 2026EKONOMİ
20 Mayıs 2026TEKNOLOJİ
20 Mayıs 2026SPOR
20 Mayıs 2026SPOR
20 Mayıs 2026SPOR
20 Mayıs 2026OTOMOBİL
20 Mayıs 2026
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.