Süper Lig’de ve UEFA Avrupa Ligi’nde iddialı konumda bulunan Trabzonspor, her iki kulvarda da yoluna kayıpsız devam etmekte kararlı.
Teknik heyet ve futbolcuların bulundukları konumun bilincinde olduğunu belirten Başkan Ahmet Ağaoğlu, önemli bir döneme girdiklerini ve bu dönemi kayıpsız kapatarak mücadele ettikleri bütün kulvarlarda yollarına devam etmek istediklerini söyledi.
Hedef büyükYeni bir ekip oluşturmalarına ve sakatlara rağmen istikrarlı bir görüntü sergilediklerini belirten Başkan Ahmet Ağaoğlu, Süper Lig’de bugün oynanacak Sivasspor maçını kazanacaklarına inandığını belirtti.
Ağaoğlu, “Yoğun maç trafiğimize rağmen, dirençli ve sonuç odaklı bir ekibimiz var. Avrupa Ligi veya Süper Lig ile ilgili bir önceliğimiz yok. Her iki kulvarda da iddialıyız ve her ikisi de önceliğimiz.
Bunun yanında Türkiye Kupası da önemli hedeflerimiz arasında yer alıyor.
Süper Lig ve Türkiye Kupası camiamız, Avrupa da ülkemiz için büyük önem taşıyor. Şu andaki önceliğimiz Sivasspor karşılaşması. Bu karşılaşmayı kazanarak diğer maçlara moralli hazırlanmalıyız” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
20 Mayıs 2026EKONOMİ
20 Mayıs 2026TEKNOLOJİ
20 Mayıs 2026SPOR
20 Mayıs 2026SPOR
20 Mayıs 2026SPOR
20 Mayıs 2026OTOMOBİL
20 Mayıs 2026
1
Trabzonspor’un rakibi Başakşehir
3348 kez okundu
2
Trabzonsporlu futbolcu Siopis: Savaşçı bir takımız
1150 kez okundu
3
Kasımpaşa-Ümraniyespor: 1-2 (Maç Sonucu-Özet)
780 kez okundu
4
Beşiktaş-Trabzonspor derbisinin hakemi belli oldu!.
710 kez okundu
5
Sakaryaspor’dan 2 gollü açılış!
596 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.