Ampute Futbol Milli Takımı, 2022 Dünya Kupası’nın finalinde Angola’yı 4-1 yenerek dünya şampiyonu oldu.


Türkiye Futbol Federasyonunun “Türkiye Futbol Oynuyor” projesi kapsamında destek verdiği Türkiye Bedensel Engelliler Spor Federasyonu bünyesindeki Ampute Futbol Milli Takımı, Nef Stadı`nda Angola ile karşılaştı.

İstanbul`un ev sahipliğinde düzenlenen 2022 Dünya Kupası`nın Nef Stadı`nda oynandı.

Ampute Futbol Milli Takımı, müzesindeki tek eksik olan Dünya Kupası`nı 4 golle kazanarak başarılarına bir yenisini daha ekledi.

Milliler, 19. dakikada Ömer`in attığı 1-0 öne geçti.

Angola, 24. dakikada attığı golle eşitliği sağladı. 1-1

Rahmi`nin 31. dakikada penaltıdan attığı golle milliler yeniden öne geçti. 2-1

43. dakikada Rahmi kendisinin ikinci Millilerin üçüncü golünü kaydetti. 3-1

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye ile Angola arasında yapılan 2022 Ampute Futbol Dünya Kupası final maçını izledi.


Serkan 49. dakikada farkı 3`e çıkartan isim oldu. 4-1







Bitiş düdüğünün ardından milliler büyük sevinç yaşadı.



Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Milli futbolculara madalyalarını ve şampiyonluk kupasını verdi.

Törene Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu da katıldı.








GÜNDEM
20 Mayıs 2026EKONOMİ
20 Mayıs 2026TEKNOLOJİ
20 Mayıs 2026SPOR
20 Mayıs 2026SPOR
20 Mayıs 2026SPOR
20 Mayıs 2026OTOMOBİL
20 Mayıs 2026
1
Trabzonspor’un rakibi Başakşehir
3348 kez okundu
2
Trabzonsporlu futbolcu Siopis: Savaşçı bir takımız
1150 kez okundu
3
Kasımpaşa-Ümraniyespor: 1-2 (Maç Sonucu-Özet)
780 kez okundu
4
Beşiktaş-Trabzonspor derbisinin hakemi belli oldu!.
710 kez okundu
5
Sakaryaspor’dan 2 gollü açılış!
596 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.