Öncelikle etlerin baharatlarını katıp biraz sıvı yağ ekleyip karıştıralım.
Tepsinin bir tarafına etleri diğer tarafına sebzeleri dizelim.
Etlerin arasına birkaç tane sarımsak koyalım.
Sebzelerin üstüne tuz ve sıvı yağ gezdirip üzerini ıslak yağlı kağıtla kapatıp 200 derecede fansız ayarda fırının alt rafına koyup yarım saat pişirelim.
Yağlı kağıdı kaldırıp üzerini üst ayarda kızartalım gerçekten çok lezzetli bir tarif etler lokum gibi oluyor deneyenlere (afiyet olsun).
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.