Fenerbahçeli milli boksörlerden 3 madalya
117 okunma

Fenerbahçeli milli boksörlerden 3 madalya

Fenerbahçeli milli boksörler, İtalya’da düzenlenen Yıldızlar Erkekler ve Kadınlar Avrupa Şampiyonası’nı 3 madalya alarak tamamladı.

ABONE OL
7 Ekim 2022 11:00
Fenerbahçeli milli boksörlerden 3 madalya
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Fenerbahçeli milli boksörler, İtalya’da yapılan Yıldızlar Erkekler ve Kadınlar Avrupa Şampiyonası’nı bir altın, bir gümüş ve bir bronz madalyayla tamamladı.
+80 kg finalinde ringe çıkan Taha Turgut Tarhan, İsrailli rakibi Ariel Prilutsky’i yenerek, Avrupa Şampiyonu oldu.
63 kg finalinde Esma Hüsna Babat ise Yunan rakibi Maria Ntasionaki’ye mağlup oldu ve gümüş madalyada kaldı. 63,5 kg ’da Mustafa Ömer Şahin de şampiyonayı bronz madalyayla tamamladı.

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.